Detalii de participare
Daca doriti sa vizitati HIFIarena, "click aici" pentru inregistrare.
 
Daca doriti sa fiti expozant la HIFIarena, "click aici" pentru completarea formularului de participare
 
 
HIFIarena 2009, 12-15 Noiembrie 2009, editia a VII-a, RADISSON SAS HOTEL BUCURESTI, etaj 1
Promovare eveniment Tipareste E-mail  

PROGRAM DE PROMOVARE HIFIarena 2009

1. Activitati PR:
1.1. In perioada premergatoare HIFIarena 2009 vom derula o campanie de interviuri si articole de presa, prin intermediul careia vom prezenta pe larg evenimentul, firmele participante, produsele expuse si alte informatii de interes pentru vizitatori.
1.2. Editia HIFIarena 2008 a fost reflectata in 131 articole/stiri, publicate/difuzate in presa scrisa (30), la posturile TV (16), la posturile de radio (2), in fluxurile agentiilor de presa (3), in mediul on-line (80). Tirajul cumulat al publicatiilor unde au aparut articole despre HIFIarena este de 2.161.000 de exemplare, iar durata totala a materialelor TV este de 33’08”.
1.3. Pentru informarea potentialilor vizitatori, vom demara o actiune de direct mail catre sectorul de business: peste 12.000 de persoane din randul comunitatii de business din Romania vor primi invitatii de vizitare insotite de pliantul de informare.
1.4. Distribuirea pliantului de informare (35.000 exemplare) se va face astfel: in incinta Radisson SAS Hotel Bucuresti, precum si in locatii frecventate de comunitatea de afaceri - centre de business, centre de conferinte, cluburi de fitness, magazine de lux, restaurante de lux, centre culturale.
1.5. Deschiderea oficiala a HIFIarena 2009 va avea loc in data de 12 noiembrie, in prezenta oficialitatilor, a reprezentantilor comunitatii de afaceri si a mass media.
1.6. Derularea evenimentelor prilejuite de HIFIarena 2009 va fi reflectata prin stiri difuzate de principalele posturi de televiziune: ProTV, Antena 1, Realitatea TV, National TV, PrimaTV, TVR etc

2. Publicitate in ziare si reviste de business:
Ziarul Financiar, Business Magazin, Gandul, Cotidianul, BIZ, eFinance

3. Publicitate in reviste de specialitate:
Audio-Video, Connect

4. Publicitate in reviste de divertisment:
FHM, Esquire, Casa si Gradina, National Geographic, Academia Catavencu, Pro Motor, Igloo, Time Out, Republik, 24-FUN

5. Publicitate la radio:
Guerilla, Kiss FM

6. Publicitate on-line:
Pentru informarea unui numar cat mai mare de potentiali vizitatori, vom derula o campanie publicitara noua in mediul on-line, vizate fiind parteneriate cu trusturile: Realitatea-Catavencu, Sanoma Hearst, Publimedia, Finmedia, MTR Press. Fiind un eveniment de nisa, HIFIarena va fi promovat prin metode neconventionale, precum publicitate contextuala, inserturi in newslettere de business si divertisment, dar si prin clasicele bannere on-line.

7. Publicitate outdoor:

Bannere si afise de promovare a evenimentului vor fi vizibile atat in incinta Radisson SAS Hotel Bucuresti, cat si la showroom-urile expozantilor.

8. Site-ul oficial al evenimentului:
Site-ul oficial al evenimentului, www.hifiarena.ro, va contine informatii despre eveniment si companiile participante, parteneri, despre noutatile prezentate, precum si alte informatii utile. Pentru a intra in posesia invitatiei de vizitare, cei interesati se vor putea inregistra on-line pe site.